Review

Am reluat putin temele de care ma ocupam in trecut. Pai sunt de actualitate si acum. Marineru iarasi se lupta cu toti….Ford se pregateste sa lanseze productia inca..nokia e deja istorie, cursul vai de mama lui, si lista poate continua. Salut in schimb ritmul de lucru pe coridorul IV in special Sibiu Orastie. Am sanse sa fie corecta prognoza din 2015 legata de autostrazi. Cat despre poporul civilizat si prezenta de 50 la suta…eu zic ca Barosso mi-a citit blogul si a plagiat ideea. Daca ar stii Gadea, Badea si Ciutacu ca eu sunt de vina….praf m-ar face in doua zile de prime time 🙂
ssssshhhtttttttt – ma bazez ca nu ma paraste nimeni.

Un răspuns to “Review”

  1. vala Says:

    la lista de mai sus eu as adauga si revenirea lui Contador dupa suspendare si ma intreb daca fenomenul Froome va confirma in Vuelta… adica un subiect mai putin derizoriu decat marineru sau cursul valutar

    in ceea ce-i priveste pe cei trei deontologi ai putea sa inaugurezi o rubrica pe blog unde sa-i citezi din cand in cand… un fel de „fata de la pagina 5”


Lasă un comentariu